steaguri promotie vizitatori din Statele Unite au rezervat ieri o masina

Inchirieri Auto Din Bucuresti - Unirent

Termeni si conditii ale ofertei de inchiriere

1. Conditii generale

Mașina vă este închiriată în conformitate cu Termenii și Condițiile din Contractul de Închiriere si fisa de predare primire a acestuia Aceștia sunt tipăriți în Contractul de Închiriere, pe verso. Clienții sunt rugați să citească cu atenție contractul și să confirme că sunt de acord cu ceea ce se stipulează în el, prin semnarea acestuia. Clienții trebuie să îndeplinească toate cerințele cerute, inclusiv vârstă, formă de plată, permisul de conducere (cu minim un an de experiență) și un act de identitate valid (buletin sau pașaport, românesc sau străin). Contractul poate fi descarcat si de aici si cele mai frecvente intrebari le gasiti aici.

2. Ce includ preturile?

Toate prețurile afișate includ kilometrii nelimitați, RCA, rovigneta și taxă de drum, TVA, taxa de livrare și predare în orașele menționate în cursul orelor de program, mașină la schimb în caz de defecțiune, anvelope de iarnă în sezonul rece, CASCO cu CDW.

3. Varsta clientului

Vârsta minima cerută pentru majoritatea masinilor este de 21 ani. Clientul trebuie să dețină un permis de conducere valid, cu cel puțin un an vechime. Oricare alt șofer adițional trebuie să îndeplinească condiția de vârstă minimă cerută și experiență. Anumite mașini pot avea cerințe mai restrictive de vârstă și vechime a permisului (exemplu: vârstă minimă de 25 de ani și 2 ani de permis). În acest caz acestea vor apărea detaliate în secțiunea finală a notei de comandă care vă este emisă. Vă rugăm să ne anunțați în avans dacă doriți ca o altă persoană să poată conduce mașina (deoarece trebuie să întocmim asigurarea adițională pentru al doilea șofer).

4. Rezervarile

Rezervările vor fi confirmate pe grupe de mașini. Toate fotografiile sunt cu titlu de prezentare. În anumite cazuri datorită situațiilor excepționale (furturi, defecțiuni tehnice, prelungiri, accidente, daune, furturi, intarzaieri) ca și orice altă agenție de profil ne rezervăm dreptul de a oferi clientului o mașină dintr-o grupă identică sau superioară, dar la prețul confirmat inițial, deci prețul pentru client va rămâne același. Vă rugăm să notați că nu putem garanta culoarea autoturismului dorit.

5. Conduita clientului

În cazul în care clientul adresează agenților de vânzări sau de livrări injurii, îi tratează ironic, cu lipsă de respect sau cu un limbaj si/sau atitudine necorespunzatare, ne rezervăm dreptul de a anula în orice moment o rezervare indiferent de stadiul ei, cu returnarea integrală a avansului. Pentru noi fiecare client este deosebit de important și ne dorim un mediu de afaceri onest, corect și transparent.

6. Disponibilitatea masinii

Mașinile sunt disponibile în orașele menționate în subsolul siteului, dar și în alte orașe, la cerere. Livrarea mașinii la adresa specificată de dvs. este gratuită în orașele cu sedii, iar dacă se dorește returnarea mașinii într-un alt oraș se va percepe o taxa de dislocare stabilită în funcție de locație. În anumite cazuri sau perioade, în funcție de disponibilitatea flotei pe orașul respectiv este posibil ca o mașină să nu fie liberă, motiv pentru care vă sfătuim să vă faceți rezervarea cât mai din timp pentru a bloca mașina respectivă pentru d-voastră.

In cazul in care din diverse motive (dauna, accident, furt, intarzaiere, defectiune) masina nu poate fi oferita, agentia de inchirieri isi rezerva dreptul de a propune un alt autoturism sau de a anula solicitarea. Daca acest autoturism furnizat este refuzat de catre client la livrare, avansul va fi returnat. Mai ales pentru confortul și siguranța clienților noștri, ne rezervăm dreptul de a respinge o prelungire a unei rezervări sau o modificare a datelor de închiriere deja convenite fără explicații adiționale mai ales (dar nu numai) în cazul în care considerăm că ar putea interfera cu alte rezervări.

7. Efectuarea platii

Plata se face cu cardul la ridicarea masinii, in RON, conform cerintelor legale legate de plata in moneda nationala. Conversia se face la cursul Unicredit - Vanzare (Rata de schimb la Casierie) + 1% valabil in momentul platii efective. Acest curs poate fi gasit aici https://www.ucfin.ro/exchp

Compania noastră acceptă următoarele cărți de credit, debit sau bancomat: Visa, Maestro și Mastercard/Eurocard. Puteți opta (obligatoriu inainte de confirmarea rezervarii si doar la unele masini!) și pentru plata cash. În momentul confirmării rezervări se va achita un avans variabil ca taxa de serviciu în funcție de valoarea comenzii, avans care se scade din suma totală de plată la livrarea mașinii. Chitanța se emite pe loc după plată. Avansul poate fi plătit pe siteul băncii, cu cardul, sau prin transfer bancar. Clientul plătește integral, la semnarea Contractului, închirierea (mașinii și a obiectelor opționale), asigurările obligatorii și opționale și eventualele taxe suplimentare. Daca la data incasarii avansului masina NU mai este libera, avansul se va returna. Existenta unui card de debit sau de credit pentru plata avansului este obligatorie. Nu inchiriem masini catre clientii care la ridicarea autoturismului nu au asupra lor un card valid, de debit sau credit inscriptionat pe numele lor.

8. Reguli generale si tarifare

Carburantul nu este inclus în preț iar amenzile rutiere cad în sarcina clientului. Mașina va este livrată curată și cu plinul făcut și trebuie returnată în aceleași condiții, fără accesorii sau carburant lipsă. Prin folosirea acestui website ne oferiti dreptul de a folosi cu caracter probatoriu orice mesaje, rezervari, note de comanda, si de a le folosi / distribui - inclusiv catre echipele de livrare ale funnizorilor din aeroport care vor avea printata nota de comanda pentru a va putea onora inchirierea. Ofertele noastre nu sunt valabile în perioadele de vârf de sezon, în perioada de Paște, luna August, și de Crăciun. În aceste perioade de regula toate prețurile afisate pe site se actualizeaza. În anumite circumstanțe dar nu limitat la acestea, ne rezervăm dreptul de a oferi tarife de extra sezon și în vârful de sezon.

Deasemenea datorita faptului ca piata de rent a car este foarte dinamica, in anumite cazuri ne rezervam dreptul de a respinge o cerere de inchiriere, daca este facuta cu mult prea mult timp in avans. In general permitem plasarea unei cereri de inchiriere cu cel mult 5 luni inainte de data de ridicare a masinii. Deasemenea pentru varful de sezon (lunile decembrie si iulie/august), se aplica o cu totul alta politica de preturi.

Pentru a obtine o oferta de pret pentru perioada dorita, completati formularul de cerere a unei oferte. Preturile pot suferi ajustari in orice moment. Tarifele afisate sunt valabile pentru inchirierile cu data de incepere in ziua din curs. Daca de exemplu doriti o masina peste 1 an, de Craciun, s-ar putea ca pretul pe care vi-l propunem ca raspuns la cererea completata sa difere substantial fata de pretul zilei curente.

9. Garantia

Oferim și serviciul de închirieri auto fără garanție. In mod tipic, acest produs costă: 50€ per închiriere (aceasta suma NU este per zi ci per total inchiriere) pentru o mașină din clasa mică. La clasele premium/SUV suma este de 75€ per închiriere. Aceste sume apar in dreptul masinii sub tabelul de prețuri - ele pot varia de la masina la masina, si in functie de oras, perioada de inchiriere, istoricul soferului, gradul de ocupare al flotei sau asigurator. De asemenea aveți și opțiunea de a închiria cu garanție returnabila (blocabilă pe card pe durata închirierii sau cash in functie de furnizor si masina). Ne rezervăm dreptul de a refuza o cerere de inchiriere fără garanție. Anumite mașini din flotele unor furnizori pot avea cote de asigurare CDW sau SCDW diferite, în funcție de mașină, asigurator și furnizor. Cotele de SCDW se calculează individual în funcție de perioada de închiriere, oraș, sau clasa ACRISS a mașinii. Dacă doriți acest produs de înlocuire sau diminuare a garanției, vă rugăm să ne contactați.

Produsul SCDW se achită obligatoriu cu cardul. Sunt acceptate și carduri de DEBIT atâta timp cât sunt nominale (numele clientului apare pe fața cardului). În cazul în care NU ați optat pentru produsul SCDW înainte de rezervarea efectivă, ne rezervăm dreptul să nu îl adăugăm ulterior. Produsul SCDW exclude daunele nedeclarate la poliție (nici o asigurare nu acoperă fuga de la locul accidentului sau nedeclararea), suprafețele vitrate, și accesoriile pierdute. Produsul SCDW poate prezența excluderi adiționale din partea asiguratorului sau furnizorului. La cerere în funcție de mașină dorită, vă putem furniza lista de excluderi ale acestui produs.

10. Livrare/returnare si operatiuni in afara orelor de program

Valoarea taxelor de livrare și returnare a mașinii apare detaliată pe nota de comandă a autoturismului emisă de către operatorii noștri înainte de rezervarea efectivă. Ca regulă generală nu percepem taxă suplimentară pentru livrarea / returnarea mașinii la o adresă aflată între limitele punctelor de operare, în cursul orelor de program. Livrarea / returnarea mașinii într-un alt oraș decât orașul de ridicare, se taxează, în funcție de distanța dintre orașe. Se va percepe o taxa unică de 10 € pentru preluare / predare în intervalul orar 07:00-09:00 & 18:00-22:00 și o taxă unică de 15 € pentru intervalul orar 22:00-07:00. În anumite cazuri aceste taxe pot fi ZERO-când nu apar în nota de comandă.

Exceptii de la regula generală sunt cazurile în care autoturismul propus spre închiriere face parte dintr-o ofertă specială (sau dintr-o campanie specială de reduceri, destocaj, promoție a unui furnizor) - și taxele de livrare & returnare pot să difere. Acestea sunt însă întotdeauna clar detaliate în nota de comandă emisă înainte de rezervare, acest sumar incluzând calculul complet al sumei de plată. Acest calcul prevalează oricărei înțelegeri scrise sau verbale, ori oferte comerciale.

11. Asigurari

Autoturismele sunt asigurate cu RCA și CASCO cu CDW. Conform Articolului 7 puteți achiziționa și pachetul SCDW - răspundere ZERO sau asigurare fără franșiză. Asigurarea SCDW nu acoperă cazurile nedeclarate la poliție, și i se pot aplica excluderi suplimentare (șofer sub influența băuturilor alcoolice, daune la interior / lichide vărsate, daune cauzate de ignoranța șoferului precum mersul pe jantă, folosirea de benzină în loc de motorină sau invers). Asigurarea în caz de accident și Asigurarea împotrivă furtului sunt valabile doar în România. Va rugăm să rețineți că în nefericitul caz al unui accident trebuie anunțată imediat cea mai apropiată Circa de Poliție și întocmit un proces verbal sau un formular de Constatare Amiabila (model). Fără acest proces verbal veți fi responsabili de costurile de reparații ale autovehiculului. Asigurările nu acoperă responsabilitatea clientului pentru daunele produse autovehiculelor companiei în următoarele situații: pagube produse în interiorul sau dedesubtul mașinii, acțiuni voite de distrugere sau neglijență, conducerea sub influența alcoolului sau drogurilor sau conducerea mașinii de către o persoană neautorizata.

12. Trecerea frontierelor

Nu este permisa trecerea frontierelor cu autovehiculele companiei decat in cazul in care se achizitioneaza separat o extindere de polita internationala. Inchirierilor internationale li se aplica conditii, asigurari si tarife diferite. Ne rezervam dreptul de a refuza inchirierea internationala a unui autoturism.

13. Defectiuni

In cazul unor probleme la autovehiculul inchiriat, noi va vom inlocui autoturismul.

14. Anulari si avansuri

Definitii:

avans = suma platita in avans, la momentul rezervarii, ce reprezinta taxa aferenta serviciului de rezervare online. Taxa de serviciu este suma pe care trebuie să o plătiți furnizorului de servicii de rezervare digitale identificat fiscal in linkul de avans, pentru servicii care, de regulă, nu sunt oferite direct de furnizorul masinii de inchiriat sau de noi direct.

Ea cuprinde printe altele:

- Folosirea platformei digitale si a solutiei software de confirmare a rezervarii si procesare XML
- Informare și suport în cazul schimbărilor sau modificărilor care pot apărea în procesarea rezervării sau în planurile propriu-zise de calatorie
- Consilierea și asistarea individuală a fiecărui client cu privire la metodele de plată preferate, tipuri de masini, taxe, motorizari, clase
- Medierea discuțiilor între pasager, compania de inchirieri auto și contestarea procesului de daune
- Acoperă costurile de emitere a voucherului de rezervare auto
- Asistență în situații ca: modificarea perioadei, masinii.

Taxa de serviciu (avansul) se aplică fiecărui client, pentru fiecare voucher de rezervare emis.

In cazul anularii inchirierii sau a rezervarii la cererea dvs. indiferent de motivul invocat, taxa de serviciu (avansul) perceputa in momentul emiterii rezervarii, nu se ramburseaza. Taxa de serviciu (avansul) nu este rambursabila sau returnabila si nu poate fi refolosita. Taxele de serviciu pot varia de la o oferta la alta. Ne rezervam dreptul de a decide ce taxe de serviciu se aplica la nivel de masina / perioada / inchiriere in functie de parametrii dinamici precum gradul de ocupare.

Anularea rezervarii la cererea clientului (unilateral) sau neprezentarea la livrarea masinii, duce la pierderea avansului achitat.

15. Oferte cu dislocare

În anumite cazuri putem oferi și serviciul de dislocare. Însemnând că veți putea, contra cost să ridicați mașina din orașul A și să o returnați în orașul B. Costul se compune din carburant plus o taxa de serviciu, la care se adaugă costul biletului de tren între orașe pentru recuperarea mașinii. Dacă veți solicita acest serviciu, vă vom genera un calcul total. Ne rezervăm dreptul să refuzăm închirierea între anumite orașe.

16. Optiuni aditionale

În anumite cazuri puteți solicita adăugarea de opțiuni sau servicii suplimentare (șofer adițional, GPS, scaun copil, internet în mașină). Dacă veți solicita aceste servicii, vă vom genera un calcul total. În lipsa acestui calcul, sau în cazul în care accesoriile nu apar detaliate pe nota de comandă ca preț si/sau nu sunt cerute inainte de emiterea confirmarii si/sau a notei de comanda de plata, li se va aplica rata standard de 3 euro/zi. Rata standard se va aplica și dacă accesoriile sunt solicitate după ce rezervarea a fost deja confirmată și/sau avansul a fost deja achitat. Ne rezervăm dreptul să refuzăm furnizarea unui accesoriu suplimentar, și suntem deasemenea limitați de stocul fizic și de distribuția acestora în teritoriu.



Tipuri de Asigurare

 
+

Produsul CDW

Oferim ca optiune depozit CDW (2 euro/zi) la fiecare inchiriere. Astfel responsabilitatea dvs. in caz de dauna, este limitata la valoarea garantiei constituite: 300 euro la clasele EDMR, EDMV, 500 euro la clasele CDMD, IDMR, IDMD, SFND. La cerere oferim si produse cu 0 depozit si fara garantie.

+

Rate si promotii speciale

Ofertele afisate se actualizeaza in functie de disponibilitate. Ratele sunt valabile in perioada de extrasezon si limitate in functie de disponiblitate. In sezon (lunile de vara si de sarbatori) ratele sunt de regula mult mai mari, motiv pentru care va sfatuim sa rezervati cat mai din timp.

ABONARE LA OFERTE SPECIALE Ofertele sunt trimise o data pe luna

Info Img

Preturi si conditii

Oferta este valabila in limita stocului disponibil.

Preturile afisate includ TVA, rovigneta, Asigurare CASCO cu exces, RCA, anvelope de iarna/vara in functie de sezon si kilometraj nelimitat. Optional puteti achizitiona un supliment de asigurare pentru a scadea garantia returnabila.

Compara preturile Cere o oferta
Info Img

Acoperire Nationala

La noi livrarea nu se tarifeaza!

Oferim servicii de inchiriere auto fara taxa de aeroport sau alte taxe de livrare. La noi poti fi mereu sigur ca nu exista taxe ASCUNSE.

Oferta noastra este una speciala, valabila in limita stocului disponibil alocat promotiei. Iti raspundem pe loc la orice intrebari cu maximum de transparenta.

Cum Rezerv o masina?

 

Completezi formularul "Cere Oferta" si vei primi un raspuns in maxim 5 minute direct pe mail, cu estimarea de cost. Toate masinile sunt grupate pe clase si se garanteaza doar clasa din care masina face parte sau se poate oferi masina in clasa ori upgrade gratuit. Verifici in INBOX sau SPAM daca ai primit mesajul si in el vei gasi instructiunile complete de confirmare a comenzii si toate detaliile care iti sunt necesare. Atentie: daca datele, orele sau masina sunt incorecte, raspunde la mesajul primit si spune-ne ce este gresit. Vom corecta pe loc. Daca totul este corect poti confirma direct rezervarea. La anumite rezervari, in functie de perioada putem solicita plata unui avans. Acesta se retine daca nu va veti prezenta la ridicare sau veti anula comanda unilateral.

Termeni generali

Apasand pe butonul de mai sus puteti citi termenii generali si restrictiile de inchiriere.

Contact prin e-mail

Modificari rezervari confirmate

contact-img
Elena
Ore de program: 10.00 - 18.30
 
 

Suport clienti

contact-img
Catalin
Email: clienti@Unirent.ro
Ore de program: 08.00 - 24.00
 

Ai o intrebare ? Completeaza campurile de mai jos si noi iti raspundem in maxim 12 de ore.
Urgente: Pentru urgente aveti telefonul (+40) 732 545 342 sau Whatsapp